כִּי הִגְדִּיל אוֹיֵב • נמצאו גופותיהם של שלושת החטופים – מתעדכן

    קובי פינקלר | צילום: תצפית 2 Comment on כִּי הִגְדִּיל אוֹיֵב • נמצאו גופותיהם של שלושת החטופים – מתעדכן
    21:31
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on איש מירון: "למה לא העמידו מיגוניות בהר?"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר 18 ימים ניתן לדווח כי לפני 3 שעות נמצאו שלושת הגופות של הנערים החטופים בשטח פתוח מצפון לחברון באותו איזור שחיפשו בהם את הנערים.

    דברי הגרש"ז גרוסמן רב העיר אלעד

    קהל זועם ליד בית המשפחה באלעד

    "הייתה הערכה ברורה שהם נרצחו אבל צה"ל פעל כהנחת עבודה לחפש אותם ללא ליאות כאילו שהם חיים" אומרים גורמים בצה"ל. נכון לעכשיו מעריכים שהם נרצחו סמוך לזמן החטיפה.

    גם מיקום הגופות נמצאו סמוך למקום החטיפה.

    החטופים נמצאו בשטח פתוח ולא בבורות כמו שהעריכו לכתחילה. המשפחות קבלו את הידיעה בשעות האחרונות.

    הקבינט יתכנס הלילה וידון בהתפתחות. הרמטכ"ל מכנס בשעה זו התייעצות בטחונית במקום מציאת הגופות בהשתתפות אלוף הפיקוד מפקד האוגדה וקצינים בכירים.

    כרגע מתקיימת הערכת מצב בנוגע לפיזור החיילים. צה"ל פשט כעת שוב על בתי החוטפים.

    גופות החטופים הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר. זמן הלוייתם עדיין לא ידוע.

    המשפחות כרגע מכונסות בבתיהן. המונים צובאים על הבתים.

    מנהל חנות אופטיקה באלעד סיפר בראיון בקול חי: הגיעה אלי המשטרה במוצאי שבת באחת בלילה, עם מסגרת משקפיים, וביקשה שאזהה האם זו המסגרת שאייל יפרח רכש אצלנו לפני ארבעה חודשים. עניתי שזו מסגרת שנמכרת אצלנו. למחרת חזרו השוטרים שוב עם חלקי זגוגיות מנופצות, המספר תאם למספר העדשות שהכנו לאייל יפרח ז"ל.

     

     

    נתונים מתחילת החיפושים:

    עצורים- 419
    עצורי בית השואבה – 56
    פעילי טרור שנעצרו- 351
    עצורים פעילי חמא״ס- 276
    מנהיגים שנעצרו- 12
    פשיטות חטיבתיות- 39
    דעווה- 63
    תחנות רדיו וטלויזיה שנסגרו- 2
    כספים שהוחרמו- 84
    הריסות בב״חים- 17
    סגר כתר ומגבלות במעברים- 17 ימים
    סריקות בתים- 2216
    נפילות מתחילת המבצע- כ-38
    תקיפות מתחילת המבצע- 13

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הקבינט:
    ביגון כבד מאוד מצאנו הערב שלוש גופות, וכל הסימנים מצביעים על כך שאלו הגופות של שלושת נערינו החטופים- אייל, גיל-עד ונפתלי.
    הם נחטפו ונרצחו בדם קר ע"י חיות אדם. בשם כל עם ישראל אני מבקש לומר למשפחות היקרות – לאימהות, לאבות, לסבתות ולסבים, לאחיות ולאחים – ליבנו שותת דם, העם כולו בוכה איתם. נביא את הבנים לקבר ישראל. נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן, וגם לא נקמת דם של נערים צעירים וטהורים – שהיו בדרך הביתה לפגוש את הוריהם – ולא ייראו אותם עוד. החמאס אחראי – והחמאס ישלם. יהי זכרם של שלושת הבנים ברוך.

    נשיא המדינה שמעון פרס אמר הערב לאחר קבלת ההודעה על מציאתם של הגופות  "ברגע קשה זה אני מחבק בחום ומחזק את ידיהם של האימהות, האבות הנפלאים ובני המשפחה של נפתלי גיל-עד ואייל, שחינכו את ילדיהם במסירות נפש" עוד אמר פרס כי "לצד האבל הכבד, אנו נישאר נחושים להעניש ביד קשה את המחבלים הנפשעים. מלחמתנו בטרור רק תגבר ולא תיחלש כדי שטרור רצחני זה לא יעז להרים את ראשו".

    הרב חיים דרוקמן בקול חי: צריך להכות באויבנו בממדים בלתי רגילים על המעשים החייתיים האלה. אנחנו צריכים להמשיך לעשות את כל מה שיכולים כדי להמשיך לבנות את ארץ ישראל. המרצחים הנתעבים הרגו אותם כי הם יהודים.

    השר אורי אריאל בקול חי: עם ישראל איבד שלושה בנים. צריך להגיב בחריפות, להוריד את הכפפות ולטפל בארגוני הטרור כמו במלחמה. הקם להורגך השכם להורגו. צריך גם לחזק את ההתיישבות.

    אריה דרעי בקול חי: דרעי: לא כל אחד זוכה להיכנס למשפחת הקדושים בעם ישראל. אשרי ההורים שהקב"ה נתן להם חוסן כזה. דם יהודי לא הפקר. צריך להראות לעולם כולו שנערים יכולים ללכת חופשי בלי שייפגעו. צריך לפגוע במחבלים שהשם ינחה את הקבינט לקבל החלטות נכונות.

    דוידי פרל בקול חי: עם ישראל למוד ניסיון. האמנו שנמצא אותם חיים. ידענו שיכול להיות אחרת. השתדלנו. לזרוק מחבלים לעזה או לירדן. לחזק את ההתיישבות לבנות את העיר גבעות ליד גוש עציון. עיר חדשה ליד חברון. תלמידים חוזרים למקור חיים אחרי שיצאו לחופש כדי לקבל דברי חיזוק.

    עם סיום הטיפול בשטח, הוטסו גופותיהם של שלושת הנערים לשדה דב, משם הועברו באמבולנסי של מגן דוד אדום למכון לרפואה משפטית באבו כביר. בשעה זו נמצאים צוותי זק"א במקום והם דואגים לכבוד המת. ככל הנראה יועברו הגופות לבית החולים אסף הרופא לבדיקת CT.

    הי"ד.

     

     

    תמונה1 (2)

    תמונה9 תמונה4 (1) תמונה2 (1)תמונה3 (1)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ימח שמם ושם זכרם צריך לתת להם מכה אחת אפיים אנחנו משתתפים בצער עם כל המשפחות דיייייייייייייייייייי לטבח בעם היהודי יש להם חג לעצור להם את החגיגות אנחנו רוצים נקמה אחת ולתמיד עם ישראל לא הפקר

    2. 1

      מה השמות המלאים של הנערים זכרונם לברכה לעילוי נשמתם?!!??